Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Michii - 24 augusti 2013 15:57

Känslan som uppstår när man kommer på att man har en blogg   


Ja det var ju inte direkt igår jag skrev något på denna lilla blogg. Jag satt och filosoferade framför daton och letade efter någon gammal sida jag inte varit inne på på ett tag och kom fram till att jag hade en blogg. Bättre sent än aldrig antar jag (y)


Mycket har hänt sen sist. Jag har jobbat som fan, folk har gått bort till höger och vänster, jag har börjat plugga, folk har flyttat hit och dit och alla är gravida eller gifta. Yup, that's right. 

Nästintill alla 95-96:or blir deseperat gravida och folk som varit tillsammans i 2 månder förlovar sig och gifter sig 1 månad senare. Jag förstår inte alls hur det går ihop egentligen, men GLHF vetja (y)


Jag har jobbar sjuuuukt mycket nu under sommaren och har knappt hunnit med resten av livet. Meen, det har gått väldigt bra ändå. Jag har dessutom börjat plugga på distans/enbart onsdagar. Det känns jäkligt skönt (än så länge) och jag hoppas på att göra färdigt nästiltill allt detta året :) Will see how that works out  


Tja, sen har ju finaste Ann även gått bort efter att ha varit cancersjuk i ett par månader och legat i koma i 4 dagar. Allt har varit så jobbigt för henne och oss runt omkring. Onödiga operationer, stora missar och lata människor. Du har det så mycket bättre där du e nu Ann    Du är dock ååå så saknad :c Allt du lärt mig sitter kvar och jag kommer alltid att vara dig evigt tacksam för allt du gjort för mig. 


   Jag älskar dig moster   


Tja, annars är det väl inte sådär mycket mer tror jag, inte vad jag kan komma på såhär på rak arm. Antar att jag tittar in om ett par månader igen och kör en brainstorm till :)


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards