Alla inlägg under augusti 2012

Av Michii - 31 augusti 2012 09:46

Kände för att slänga in ett meningslöst blogginlägg. 

Tråkig dag förövrigt. Seg. Sov förbannat dåligt inatt. Kunde inte somna :c Blev väckt 20 min efter att jag somnar :c Suger bajs. Men what ever. Jag sover till helgen istället   

Idag är det skola, jobb och ett försök att byta morgonpasset. Jag har ingen lust att sova hemma inatt :c

Tack Creep för att jag får dega i din lägenhet. Du är den bästa   

Utöver det var det väl inget speciellt jag har att säga. Jag kommer närmare och närmare mitt underbara körkort    Hur awesome som helst! 

Till helgen ska jag jobba och försöka kroga i samma veva. Hoppar verkligen att det går med jobbet bara :c

Intressant inlägg känner jag. Men ingen tvingar dig att läsa   !
Soooou, nu ska jag fortsätta med Medicin 2 - kursen. aDjöken!


Av Michii - 29 augusti 2012 08:38

Slö morgon. Jag är trött som satan och inte alls taggad för att köra en körlektion såhär på morgonkvisten. Men, vad gör man inte för att få lite frihet liksom? Anyways, 20 min kvar till körlektionen, avslappning/sovtajm på Hälsopedagokiken, WIN. Lång dag i skolan idag, avslutas med tandläkare och mer bråk hemma skulle jag tro.. Jaja. Egentligen var det väl inte så mycket mer jag ville få sagt. Min tatuering kliar och jag är sugen på fler. Adjöken!


Av Michii - 27 augusti 2012 08:10


- Nu jävlar är det krig.

Lång kväll, snabb dag. Ibland undrar jag hur fan föräldrar tänker... Innan man fyllt 18 år är det en massa tjöta om att "du är bara si och så gammal, du är inte myndig", "du får vänta till du är 18år" HERP DERP!

När man väl fyllt 18år låter det istället "du är 18år och myndig, du får inte göra hur du vill. Du måste ta ansvar". Hur gammal ska man vara när man får göra vad man vill undrar jag då. Jag blir så fruktansvärt trött.

Mer och mer ansvar faller på/över mig. Jag kliver längre och längre in i "mamma-ansvaret" hemma. Vad fan är detta egentligen. Jag har en sån där dålig dag idag. Jag strejkar. Fuck det mesta och låt mig vara, även som det kanske inte är det bästa. Men vem fan bryr sig? NOONE. Ät mig.


Utöver det så rullar livet rätt hyffsat. Idag är det dags för körlektion 1 av 4 (på två veckor), nästa är nu i veckan med sen är det två kvar. Fan att man måste gå genom pappershelvetet innan uppkörningen. Nästa vecka är det Risk I och veckan efter det Halkbana. Helgen innan  Halkbanan är det intensivkurs i 5 dagar som gäller. Sedan är jag fucking redo för mitt körkort. Yah!

Jag är rätt trött på att höra "jag ligger nerbäddad och ska sova. Din LILLASYSTER får hämta dig på MOPPEN" och "vi kan inte hålla på och hämta dig fram och tillbaka, du får gå (tar bara en timme)". 

Uhh! slutet på September, here I come!


Annars har det väl inte hänt så mycket förutom att jag ÄNTLIGEN fått tatuerat mig. Värt 2 timmars smärta måste jag säga. Fick faktiskt fixat min "MOR" tatuering med. Lite fight hit och dit med dom hemma, Michael har flyttat hem, skolan har börjat, jag är utbränd efter jobbet i sommar, hjärnskakning på jobbet, festat och levt livet kan man väl säga. 

Mer än så kan jag inte komma på att jag gjort. Så, ja. Jag nöjer mig här. 


Bild på tatueringen för dom som är intresserade eller inte sett den innan.



Chao!



Ovido - Quiz & Flashcards