Alla inlägg under maj 2012

Av Michii - 16 maj 2012 11:02

Äntligen orkar jag sätta mig ner och skriva ett himla blogginlägg. 

Det har hänt en del sen sist. Jag är hemma i Sverige och jag har gått och införskaffat en bil.

Igår var jag och Ove och tittade på min lilla pärla 

Hon har plats för 4 personer, världens bas, as nice stereo med mini skärm, blinkande pedaler, charmigt utseende osv. Hon är som skapt för mig. Vänta bara tills jag fått på neonljus, svarta fälgar och texten på sedan. Snyggast i stan kommer hon att vara. ♥ Bejbi!


Anyways, 

nu är det rätt mycket i skolan igen, jag orkar verkligen inte det... Det är sjukt mycket man måste ha gjort innan maj typ :c Orkar innntttetee! ;_; Men det är bara att härda! Jag får ta imorgon till att plugga en del ♥ Underbart! 


Utöver det är det väl inte så mycket mer jag vill få sagt egentligen. 

Fastän att livet sakta med säkert går uppför står det hela tiden någon och försöker dra ner en.. Det är bara att härda och keep on going lixom. Det blir bra snart 

 




   


BejbiDoll  

Av Michii - 6 maj 2012 17:09

Igår tog jag årets första dopp. Hur skööönt som helst.

Jag fick typ 3 timmars sömn och sedan bar det av till någon form av "fakebadställe". Fin beskrivning, I know. Men det var fint. Vattenfall och allt <3
Men i alla fall. Där simmade jag omkring med 2 småbröder runt halsen och kämpade för livet i ca. 6-7 timmar. OM jag var slut när vi kom hem! Jesus Maria! 

Idag fick jag sovit en bra stund men är helt slut ändå :c Det passar bra att pappa jobbar och att jag bara sitter och är allmänt fet här hemma. Jag har inte gått mycket längre än till balkongen och tillbaka., eller tja, jag var upp till affären i 5 min också! Eftersom att pappa antingen inte vill dela med sig av mitt snygga jag eller så har det något med tron att göra, så måste jag ha på mig långärmat och byxor... Hade det varit något svalare hade jag inte brytt mig, men i 32 graders värme? COME ON! Jag dog!



- somliga har det lyxigt....   


 
- Tjåckisar onboard! Watch out! 

Men ja, gårdagen var super kul och väldigt behövlig eftersom att jag inte har tränat sen i tordags :c ;_;

Jag måste återgå till det strikta schemat jag hade förr! Annars kommer jag ju ingenvart!


På onsdag kommer jag hem och då jävlar ska det pluggas osv. och på fredag då jävlar är det party som gäller. Jag har dock inte bestämt mig för vart det bär av än :c Uddevalla, Göteborg eller Trollhättan!

Men det är sånt som alltid löser sig i slutändan! :D

Nu ska jag ätergå till att inte göra ett piss och ... inte göra ett piss :D Bai !

Av Michii - 3 maj 2012 16:49

Yes! Allting är soom vanligt - internet och lite mildare väder. Men vem orkar klaga? Jag lever livet,

Efter en lååång resa 1/5-2/5 så kom jag fram. I Turkiet var jag så lost att jag nästan blev rädd för mig själv. Jag hittade verkligen ingenstans och ingen förstod vad jag sa. Underbart! Men efter typ 1,5 h hittade jag till gatejäveln och kom på planet. Väl i Israel hittade jag snabbt min väska och pappa! 
Dagen efter den första dagen! .. följde jag med papi till jobbet. Gaaal1 tråkigt men välbehövligt. Jag läste ut hela boken "vård och omsorg vid demensjukdom", så nu är jag redo inför sommarn! Eller ah, typ. Jag har ju bara ett par häften till att läsa genom... Men det tar vi en annan dag!

På pappas jobb fick jag förövrigt VÄRLDENS STöRSTA SALLAD. Ohmy.

Jag menar kolla! Colaflaskan innehåller ½ liter....  Hej en halv hink sallad. Men gott vare!


 

Inte nog med det... Efter 2 timmar skickade pappa ut ännu en gigantisk rätt... Gott var det men det gjorde det inte enklare att äta för det...

 
lyxliraN

Efter ton av mat hade dom någn form att "ljusshow" i  vattnet. Det var rätt mysigt att bara sitta och tjocka sig med en FET och JÄVLIGT god cappuccino! 

 


Yah, under denna dag lyckades jag även se en hippejude. Jag har aldrig skådat på maken. Han hade en klassisk sommarhatt, judelockar ner till röven i princip, hängande byxor, blommig skjorta och såna där judeflätor? hängandes längst med tröjan... Charmig som tusan!


Idag har jag sovit rätt lite. Vaknade vid 8 tiden och åkte till Afula för att fixa ID. Men det gick åt skogen eftersom att jag måste ha bott här i 6 månader för att få det..... Så vi chansade och åkte till banken i Kvartavor och fick faktiskt ut pengarna efter mååånga om och men och tusentals "sign here please, and here, and here". Min namnteckning blev tillslut 3 sträck x) Men yes. Nu kan jag bocka av en av sakerna jag ska göra här. Nu ska jag kela med papi och co och njuta av solen som förövrigt är liite för stark för mig än. Solsting <3 Men jag överlever!

Förövrigt har jag samlat på mig 11 myggbett nu. 9 från Sverige och 2 från Israel. Nya samlarbjekt <3

 

Jag återkommer om något spännande händer. Bai. 


Ovido - Quiz & Flashcards