Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Rubrik saknas

Av Michii - 5 november 2012 01:35

Bye bye tjockismichii och hej hej awesomemichii!
Nu är det dags igen. Idag börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Jag är trött på att vara missnöjd med mig själv, jag är trött på att se andra ”stora” människor och äcklas av dem, jag är trött på att på något vis äcklas utav mig själv, att känna att det inte borde vara min kropp jag ser i spegeln.
Jag är helt enkelt jävligt trött på min kropp. Så är det bara. Jag är inte ute efter ”men du är inte tjock”, ”du har jätte fin kropp” etc etc. Det är jag som är missnöjd, det är jag som vill se bättre ut för mitt eget bästa. Jag struntar faktiskt i folk som tror att jag är ute efter uppmärksamhet, jag skiter fullständigt i alla funderingar ni har kring varför jag vill gå ner i vikt. Jag vill och jag ska. Så är det bara!
arj_chey.

Anyways, trött som ett as skriver jag detta.
Jag är sjukligt trött med kan av någon anledning inte sova. Tankarna lever sitt eget liv kan man väl säga… _emo. Men ja.
Ny vecka, nya möjligheter. I o med att jag faktiskt, äntligen, fått mitt körkort kan jag börja fokusera på min träning och skolan igen. Träning först, skola sen. Jag tröttnar bara mer och mer på skiten. Härda ftw!
Tja, det var väl egentligen bara det jag ville få sagt ikväll/natt. Jag borde ge mig på ännu ett försök att sova. Jag ska ju upp 05:45 imorgon/idag för att packa kläder, göra frukost och sticka till gymmet. Heja zombiemig imorgon bitti. Night!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michii - 24 augusti 2013 15:57


Känslan som uppstår när man kommer på att man har en blogg      Ja det var ju inte direkt igår jag skrev något på denna lilla blogg. Jag satt och filosoferade framför daton och letade efter någon gammal sida jag inte varit inne på på ett tag och ...

Av Michii - 24 april 2013 21:50

Nu är det över en månad sedan jag skrev någonting, dags att uppdatera!    Jag känner att jag har gått och blivit en riktig soffpotatis måste jag säga. All jävla pollen har ju poppat upp vilket gör att jag blir extremt jäkla trött om dagarna :c De...

Av Michii - 4 mars 2013 00:20


Yesbox! Såhär ligger det till: jag är trött, jag har ont i mitt knä, ben, fot, rygg, lår, axel och finger. Yes, vi hade en mörbultande awesome kväll igår! När vi vaknade imorse kunde vi knappt ligga i samma säng då alla hade ont någonstansen. Lycka...

Av Michii - 14 februari 2013 03:35

I brist på sätt att somna på ger jag mig på ett random försök till ett blogginlägg.  Om ett par timmar ringer klockan, då jäklar bär det av mot Spanien med Theresan.  Det ska bli så extremt kul verkligen. Efter att ha jobbat sjuukt mycket och haf...

Av Michii - 15 januari 2013 22:48

Yup. Nu var det 2 månader sedan jag bloggade sist gång. Mycket har hänt I guess.  Blivit avstängd från skolan 95:orna har helt plötsligt börjat bli 18 år Gått och blivit lite av en spelnörd Börjat nytt jobb Kört i diket Blivit stoppad av pol...

Ovido - Quiz & Flashcards