Alla inlägg under oktober 2011

Av Michii - 30 oktober 2011 09:44

Jag vaknade, satte mig mig, kände panikslaget på mina fingrar.

- "fan vänta! Vart är mina ringar? Dom låg i lådan och jag tog dom"

Jag satte mig upp, tittade mig omkring.

Vad händer? Var det sant? Vad tusan!?

Jag satte mig upp och började fundera medan jag kände hur en tår föll ner från min kind.

Vadå var det sant? Är min pappa död?


Det ända jag minns var att jag satt i ett mörkt rum med min syster. Det var sketet och spidlarna sprang omkring överallt, Det stod två kistor i hönet. På den ena stod det något konstig och på den andra stod det "Faruk Shibli". 

Jag satte mig ner på knä och började gråta. Jag grät så mycket att jag knappt kunde hålla balansen. 

Jag började skaka viffta bort spridlarna, spindelnätet och all skit från kistan med mina bara händer.

- "Hur fan hände detta? Varför har ingen berättat för mig?"

Jag mosade och skadade spindel efter spindel. "Fan, fan, fan!" Tårarna bara rann ner längst med mina kinder. "Jag går inte med på det här!"


- Det var allt jag minns innan jag vaknade upp. Jag hatarr att drömma. 

jag hatar att vissa drömmar känns så verkliga.. Uhh...

Som pricken över i:t vaknade jag vid 9:30 .. Trött_chey.


Idag ska jag, om jag orkar och känner mig bättre, i varje fall leka med Creepiie. Vi ska käka tacos och plugga faktiskt. Hoppas att det blir av. Jag behöver få en del gjort innan lovet är slut D:


Tja.. Det var väl det egentligen... BAi :3

Av Michii - 24 oktober 2011 05:17

Jag insåg tidigare idag att jag hade en HEL DEL att plugga inför denna veckan. 
 

- Medicin, inlämning om nervsystemet
- Vård, inlämning om centrala begrepp i vården
- Historia, inlämning om epokerna something?
- Svenska, inlämning. Bokrecention. 
- Vård, inför prov imorgon!
- Svenska, personreportage
- Historia, första världskriget ?


Sömnlös natt. Yay !

Jag är faktiskt lite förvånad över att jag inte har somnat än och att jag inte är tröttare än vad jag är atm. Men jag antar att det kommer komma under dagen. Nu var det ändå ett tag sedan jag var vaken såpass länge som jag varit idag. Gosh! Jag vill inte vara mig själv idag...


Anyways,

jag fick se att Breathe Carolina har släppt en ny skiva. Det är nice. Dock blev jag lite besviken på att dom har börjat göra lite .. konstigare låtar. Vissa låtar hör man knappt att det är dom. Men det är fortfarande bra :3 ihi 


Snygga å så ! :3 ehe !


Ja, mer än orkar jag inte skriva just nu. 

Jag har blivit gal1 kass på att blogga, jag vet. Jag ska bli bättre, efter alla inlämningar och dylikt. 

Att vara sjuk under 2, nästan 3 veckor är inte kul när man sen måste ta igen allting.. -.- Uhh..


Chao !

Av Michii - 19 oktober 2011 22:02

Nu var det ju ett bra tag sedan jag uppdaterade. Lite sämst äre ju..

Det har också hänt en del sen dess...

Haft så mycket att göra i skolan på senaste tiden att blogga inte ens fick plats på listan. Men det får man väl bara ta efter att ha varit sjuk i ca. 2 veckor. Uhh !

Men det tar jag nog igen snart :3 Hoppas jag...

MIchael är hemma och hälsar på. Detta innebär att jag får sova hos Therese tills han åkt tillbaka. Helt okey ! 


Anyways,

jag kom precis in efter en 40 min lång joggingtur runt seriöst halva Uddevalla kändes det som. Träffade en söt gubbe på 55 + som svischade förbi mig fort som tusan. En dag kommer jag att springa förbi honom. Vänta bara ! Haha. Jag måste verkligen ta tag i min träning och kost...


Nu är mina lungor helt döda och jag måste verkligen duscha. Så, ja. Detta var väl dagens uppdatering !


Livet rullar på !


   Suit up - day ! Snyggast var vi !


         Rätt så tuff ändå...                            SMEX !

Av Michii - 3 oktober 2011 17:44

Har inskaffat en medusa. Den är lagom svullen och då. Men det går över.

Bloggen uppdateras lite mer seriöst senare ikväll eller imorgon.

Ciao !


'

- Anknäbb och fetmakinder

Ovido - Quiz & Flashcards