Alla inlägg under september 2012

Av Michii - 15 september 2012 17:24

Yeah, denna helgen går det hyffsat bra. Det har varit en jävla massa strul denna veckan, men det mesta börjar väl reda ut sig I guess. Just nu bryr jag mig inte. Det är full fokus på körkortet vill jag lova.
Jag har fått låna snälla Henrik's "gamla" lägenhet för att kunna gå på den intensivkursen i teori ute i Agnedberg. Underbar "uppfinning" måste jag säga. Folk åker ta mig tusan från Norge, Jönköping osv för att gå dessa 5 dagar. Det är en sjukt bra skola. De har extremt bra knep för att komma ihåg i princip allting inför teoriprovet, de vet ungefär vilka frågor som kommer at dyka upp och de har tålamod att förklara allting sjuhundraelva gånger för trögfattade. Dessutom är dom charmiga och extremt "roliga" vilket gör lektionerna roligare att vara på. "Eleverna" som går på skolan är också rätt chill faktiskt. Har redan lyckats para ihop mig med 2 killar som är jäkligt soft att vara med. Det enda negativa jag (än så länge) har att säga om Abo Jihad, som skolan så fint heter, är att man inte får anteckna det dom säger eller skriva upp frågor och sånt man måste plugga in. Men man ska få all hjälp man behöver. Vill man gå fler än de 5 dagarna får man göra det utan att det kostar något, också jävligt nice! Abo Jihad rekomenderar jag verkligen till folk som inte har lust/orkar/hinner/har brottom att ta sitt körkortet :) Superkanon!


Annars går det rätt bra som sagt. Det är mycket fokus på det förbannade, efterlängtade körkortet jag så fruktansvärt gärna vill ha i näven NU! Det kommer, nu är det inte långt kvar. Jag har inga körlektioner kvar bortsätt från en "provuppkörning" den 2/9. Efter det kan jag göra den riktiga uppkörningen och eventuellt om det finns tid göra teoriprovet innan :) ehehhe! Halkbanan/riskII ska jag köra på torsdag. Det ska bli rätt kuligt faktiskt! :))))))) eheh! När jag har kortet/pappret i näven ska jag kidnappa Johun och sticka till Tyskland eller dylikt. Det är vi fan förtjänta. Komma bort och bara dö   

Anyways, åter till teoripluggandet! Åtekrommer om något .. lite mindre ointressant skulle hända :D Bai


Av Michii - 11 september 2012 20:45

Jag vet allvarligt talat inte vad som händer och sker i denna värld. Den ena efter den andra totalfailar med livet på ett eller annat sätt. Folks jävla humör svänger oftare än en jävla ratt. Helt jävla sinnessjukt är vad det är! Herregud -.- Kan ingen bara inse att allting är up-side-down? Varför kan ingen inse att vissa människor hör hemma någon helt annanstans? JESUS AMALIA!? Helt sinnes... 

Utöver det så går det väl bra I guess. Failade lite med intensivkursen i lördags. Lite cpaidsSkrik i fredagas ledde till att jag inte fick nyckeln till lägenheten, vilket i sin tur ledde till att jag inte kunde gå på kurshelvetet. Fint! Men, det löste sig. Det blir nästa helg.

Denna dag har varit jävligt soft. Slutade vid 11 istället för 15.40 (y) Helt okej ändå! Jag dog lite tillfälligt förut med. Fick någon form av skrattanfall som ALDRIG gav sig. Allt var kul även fast att det inte alls var kul egentligen. Apocalypse säger jag ju, APOCALYPSE! 


Nu ska jag återgå till att inte göra ett piss och så. Puss.


- Tagga nästa krogrunda men GANGNAM-dance!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards