Alla inlägg under mars 2011

Av Michii - 30 mars 2011 23:02

Jag bara väntar på att mamma ska komma ner för trappan för tredje gången och säga att någon dött.. 


Det har varit så jäkla konstigt på senaste tiden.

För en månad sedan dog min Gammel Faster, Britt. För 1 vecka sedan var begravningen. För 1 vecka sedan fick mamma på att Britta hade lungcanser, och 1 vecka senare dör hon.


Vad fan är det här egentligen ?

Jag har egentligen aldrig varit speciellt nära någon av dom.

Eller, ah. Det har jag väl, men jag har inte riktigt kännt någon extremt saknad eller kännt mig speciellt ledsen. Men efter att mamma kommit ner och sett jätte ledsen ut, börjat gråta floder fick jag flashbacks och insåg vad dom två gjort för mig.


Britt har alltid varit glad och alltid stöttat mig i det jag velat. 

Hon har alltid gett mig något innan jag gått. Hon har alltid funnits där.

Hon gjorde mig alltid glad. 

Britta-Maja har jag fått åka till så många gånger.

Jag har suttit nere i Frankrike och levt livet.

Hon gjorde allt  hon kunde för att jag skulle få det så bra som möjligt. 

Även hon fick mig alltid att le och svek mig.


Det är FÖR mycket på en och samma gång.


Den det är mest synd om är min mamma.

Jag vet verkligen inte hur hon klarar av det.

Hon har förlorat 2 av sina absolut favorit fastrar på 1 månad. 

Fy fan vad livet är orättvist. 

Min mamma förtjänat allt förutom detta.


Jag hatar att se min mamma gråta. Jag har hoppats på att aldrig få se det mer.


När mamma la sina armar runt mig och började gråta kom jag och tänka på att en dag ska även hon försvi.... Jag klarar inte ens av tanken.

Tårarna bara faller. 

Jag vägrar vara med om det. 


Jävla skit, helvete... Jag vill inte...


Och dödsfall runt omkring mig händer ALLTID i 3 tal. Snart kommer det, den, tredje. Jag vill inte ens veta vem det... Jag vill inte att det ska hända. Min mamma kommer inte klara ett dödsfall till.. Det gör hon inte..



Vila i frid älskade <3



Av Michii - 30 mars 2011 22:18

.. Ah, kärlek. Hur fan förklarar man en sån känsla?


Just nu sitter jag och funderar på hur man skriver och förklarar sin kärlek till en annan människa. 

Jag menar, det finns folk som skriver låtar, folk som skriver dikter etc.

Men det är väl ingen som riktigt kan förklara EXAKT hur man känner, eller?

Jag tror inte det :s


Jag skulle mer är gärna vilja förklara för Tim hur jag egentligen känner och hur mycket jag faktiskt älskar honom. Men en text på flera tusan ord skulle inte räcka. 

Det skulle inte få fram budskapet satt säga..


Uhh,

jag hatar att bara sitta och vilja göra något så himla mycket men inte lyckas.. 



Buuuh !

Av Michii - 29 mars 2011 21:08

Dagens uppdatering innehåller inte speciellt mycket men det är en uppdatering !


Idag vaknade jag vid 13:30 och upptäckte att klockan var allt för mycket egentligen. Jag gick upp, fixade iordning mig, hämtade William och trasskande ner till stan eftersom att jag missade bussen med typ 20 sekunder.. Uhh. 

Menmen, väl nere i stan träffade ThereseFis mig och William så hämtade vi ut paket från Willys och någon annan stans xD Sen gick vi hem typ och hittade mina töjningar jag köpte i brevlådan. Det gjorde mig happi happi ! 

Therese var sötis och kopplade ihop sitt nya bredband och lite så. 

Så nu kan jag ligga dag ut och dag in och titta på Disney Channel och njuta av gamla barnprogram utan att jag har någon som klagar och försöker ta kontrollen från mig ! 


Nu ligger jag här och tjockar mig. Funderar på om jag ska ta mig orken och göra oss lite mat... Bästa hemmafrun <3




Tim, 

jag älskar dig din fis. Det vet du.

Jag tycker att du är sötis och lite synd om dig uppe i Skövde.

Men du är snart färdig med din lille militär utbildnings mojs. <3

Du klarar det fin, fint <3


 

Av Michii - 26 mars 2011 15:19

Låten <3


Just sitter jag på tåger påväg till Timmay :3

Få se om vi får löst det nu !!  

Tja..

Det var väl det jag ville komma fram till egentligen.. >_<

Det är fett tråkigt att sitta på tåg själv D:

Men sån tur var har jag med mig Herr.Färdkost så det ska nog gå bra :3


Bajs

Ah, det var väl det. hahahahah lol. Jag känner mig lite patetiskt atm :(

MEN ÄNDÅ !


Therese,

du är ful men ganska söt ändå !

Bäst för dig att du städar nu och att det är städat när jag kommer hem !! ihihi <


 


BAi 

Av Michii - 24 mars 2011 14:27

Igår fick jag gjort ett och annat. 

Fick pratat med Syokonsulenten nere i Henån. Jag fick en massa awesome nyheter!

Jag får söka vart jag vill och få inackorderingsbidrag 100 % säkert. Det innebär att jag kan söka i Halland i alla fall :D Fett awesomeee !

Sen så har jag många planer på att börja läsa på IV och antingen läsa grundämnerna eller ha praktik 5 dagar i veckan ! Awesome ! Studiebidrag ♥


Anyways,

idag är fett awesome väder. Nu tror jag att våren är påväg PÅ RIKTIGT !

Det är kul och blöh på samma gång.

Till våren kommer Trine 2 och tillsammans med den kommer pollen </3 Uhh och min födelsedag ! Men det får jag väl stå ut med antar jag ! :3 


Nu ska jag ut i det gosiga vädret och mysa med systerlyster ♥ 


BAi 

Av Michii - 23 mars 2011 04:35

" Come and lay right on my bed, sit and drink some wine
I'll try not to make you cry
And if you get inside my head, then you'd understand
Then you'd understand me
Why I've felt so alone, why I kept myself from love
And you became my favorite drug
So let me take you right now and swallow you down,
I need you inside "


Puff, puff !

Här ligger jag och väntar på att jag ska somna typ >.< Knäppt !

Imorgon kommer mami och hämtar mig   Prima !

Imorgon ska jag ringa på ett par sommarjobbs... jobb?

Och sen så ska jag kolla lite grejs på arbetsförmedligen hade jag tänkt.

Får se om jag hinner med det...

Nu ska jag stirra lite på någon värdelös film och hoppas på att jag ska

somna ! Heja mig !


Night



 
Av Michii - 22 mars 2011 20:04

.. dag ! Vaknde vid 3 tiden idag och har inte gjort ett skit i stort sätt.

Hämtade William vid 4 om det gills som något x) Sötunge !

Therese har bara varit ful hela dagen. Precis som alla andra dagar  


Imorgon är det onsdag då. Har för mig att jag skulle göra något  

Vad kan jag inte minnas ._.


Anyways,

imorgon ska jag hem i varje fall. På torsdag ska jag till en/min syokonsulent eller vad tusan det nu än heter. Ska se om jag kan fjäska till mig lite hjälp angående gymnasievalen och så ^^


Therese har dock dödat alla mina ideér jag hade förut, så jag får försöka kleta ihop någonting annat  Puff puff !


Nu ska jag återgå till mitt Navy CIS - tittande !


BAi   

Av Michii - 22 mars 2011 04:25

Hej jag har vänt så brutalt på dygnet. Det är nästan sorgligt. 

Men ändå !


Jag har suttit en stund nu och kollat genom vad det finns för musik egentligen. 

Hittade en hel del bra och en hel del gamla, super söta låtar ! 

Fett gulligt  

Nu har jag dock kollat färdigt känner jag. Funderar på om jag ska gå och lägga mig och kolla på lite film och se till å somna? Maybe !


Nu ska jag återgå till något fett dåligt program på Tv:en   


BAi  



Ps,

JAG VILL HA MIN ZIPERALL !!    NUNUNUNUNUNUNUNU ! Jag ska bosätta mig i den ! 


Ovido - Quiz & Flashcards