Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Diamant

Av Michii - 15 januari 2013 22:48

Yup. Nu var det 2 månader sedan jag bloggade sist gång. Mycket har hänt I guess. 

  • Blivit avstängd från skolan
  • 95:orna har helt plötsligt börjat bli 18 år
  • Gått och blivit lite av en spelnörd
  • Börjat nytt jobb
  • Kört i diket
  • Blivit stoppad av polisen
  • Fått magkatarr
  • Gått ner ett par kilo
  • Slagits
  • Nya tatueringsideér
  • Hamnat, tror det eller ej, mer efter i skolan
  • Kommit på nya planer för livet
  • Spanien 14 februari

Yup. Kortfattat. 

Avstängningen är för avancerat och tråkigt att prata om så det skippar jag nog. 

95:orna är ju ganska obvious.

Spelnördheten uppstod när jag och Therese var hos Fredda i Linköpin i brist på energi och sjuklighet. 

Orust kommun kan äta mig då jag fick jobb i Stenungsund inom hemtjänsten istället. Trivs som fisken i vattnet. Både personal och vårdtagare än mer än underbara ♥ Dessutom har jag fått ett distrikt där bilar inte behövs så motion får jag på köpet (y) 

I februari tänkte jag äntligen få tumma ut röva och tatuera mig. I o med att jag inte kan bestämma mig för vad så gör jag en likadan älva mor min har på benet så kan jag ju inte ångra mig sååå himla mycket i slutet på dagen (a)

 

Att jag blivit avstängd är nog bland det bästa som kunde ha hänt mig. Egetnligen. Jag har kommit på nya ideér och tankar kring mitt liv. Jag har fortfarande inte fått börja skolan så rektorn inte vågar ha ett möte med fler på min sidan än hans. Istället jobbar jag och tjänar pengar jag kan köra upp någonstans där solen inte skiner.

Jag fick papper från GMU för ett par dagar sedan, vilket gjorde mig even more sugen på att hoppa skolan och bli soldat istället. Hur fräckt hade inte det varit egentligen? Gah!

Den 22e ska jag dra med mig stackars Johan på informationsmöte om GMU för att därifrån gå vidare och se om jag ska söka iår eller inte. Antagligen söker jag, hoppas på att komma in och börjar läsa på distans istället. Det hade varit såå skönt! Men vi får se! 

 

Från det ena till det andra, den 14 februari åker jag och Therese helt random till Spanien! Why not lixom?! Det ska bli fruktansvärt skönt att åka bort från kalla Sverige och säga hej till vin, varma(re) kvällar och gos! Alla hjärtans dag med bejb kan ju inte bli bättre ♥ SPÄNNANDE!

 

So, thats all for me this time. See you late aligator! <3

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michii - 24 augusti 2013 15:57


Känslan som uppstår när man kommer på att man har en blogg      Ja det var ju inte direkt igår jag skrev något på denna lilla blogg. Jag satt och filosoferade framför daton och letade efter någon gammal sida jag inte varit inne på på ett tag och ...

Av Michii - 24 april 2013 21:50

Nu är det över en månad sedan jag skrev någonting, dags att uppdatera!    Jag känner att jag har gått och blivit en riktig soffpotatis måste jag säga. All jävla pollen har ju poppat upp vilket gör att jag blir extremt jäkla trött om dagarna :c De...

Av Michii - 4 mars 2013 00:20


Yesbox! Såhär ligger det till: jag är trött, jag har ont i mitt knä, ben, fot, rygg, lår, axel och finger. Yes, vi hade en mörbultande awesome kväll igår! När vi vaknade imorse kunde vi knappt ligga i samma säng då alla hade ont någonstansen. Lycka...

Av Michii - 14 februari 2013 03:35

I brist på sätt att somna på ger jag mig på ett random försök till ett blogginlägg.  Om ett par timmar ringer klockan, då jäklar bär det av mot Spanien med Theresan.  Det ska bli så extremt kul verkligen. Efter att ha jobbat sjuukt mycket och haf...

Av Michii - 14 november 2012 13:41

Det krävs inte många droppar till innan min "skolbägare" lär rinna över. Lärare blir mer och mer efterblivna och ställer konstigare och konstigare krav. JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRöTT PÅ SKOLAN! Gör si, gör så, gör det gör detta. Herregud! Förra året f...

Ovido - Quiz & Flashcards