Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Im coming after you. Wo-wo-wo

Av Michii - 15 september 2012 17:24

Yeah, denna helgen går det hyffsat bra. Det har varit en jävla massa strul denna veckan, men det mesta börjar väl reda ut sig I guess. Just nu bryr jag mig inte. Det är full fokus på körkortet vill jag lova.
Jag har fått låna snälla Henrik's "gamla" lägenhet för att kunna gå på den intensivkursen i teori ute i Agnedberg. Underbar "uppfinning" måste jag säga. Folk åker ta mig tusan från Norge, Jönköping osv för att gå dessa 5 dagar. Det är en sjukt bra skola. De har extremt bra knep för att komma ihåg i princip allting inför teoriprovet, de vet ungefär vilka frågor som kommer at dyka upp och de har tålamod att förklara allting sjuhundraelva gånger för trögfattade. Dessutom är dom charmiga och extremt "roliga" vilket gör lektionerna roligare att vara på. "Eleverna" som går på skolan är också rätt chill faktiskt. Har redan lyckats para ihop mig med 2 killar som är jäkligt soft att vara med. Det enda negativa jag (än så länge) har att säga om Abo Jihad, som skolan så fint heter, är att man inte får anteckna det dom säger eller skriva upp frågor och sånt man måste plugga in. Men man ska få all hjälp man behöver. Vill man gå fler än de 5 dagarna får man göra det utan att det kostar något, också jävligt nice! Abo Jihad rekomenderar jag verkligen till folk som inte har lust/orkar/hinner/har brottom att ta sitt körkortet :) Superkanon!


Annars går det rätt bra som sagt. Det är mycket fokus på det förbannade, efterlängtade körkortet jag så fruktansvärt gärna vill ha i näven NU! Det kommer, nu är det inte långt kvar. Jag har inga körlektioner kvar bortsätt från en "provuppkörning" den 2/9. Efter det kan jag göra den riktiga uppkörningen och eventuellt om det finns tid göra teoriprovet innan :) ehehhe! Halkbanan/riskII ska jag köra på torsdag. Det ska bli rätt kuligt faktiskt! :))))))) eheh! När jag har kortet/pappret i näven ska jag kidnappa Johun och sticka till Tyskland eller dylikt. Det är vi fan förtjänta. Komma bort och bara dö   

Anyways, åter till teoripluggandet! Åtekrommer om något .. lite mindre ointressant skulle hända :D Bai


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michii - 24 augusti 2013 15:57


Känslan som uppstår när man kommer på att man har en blogg      Ja det var ju inte direkt igår jag skrev något på denna lilla blogg. Jag satt och filosoferade framför daton och letade efter någon gammal sida jag inte varit inne på på ett tag och ...

Av Michii - 24 april 2013 21:50

Nu är det över en månad sedan jag skrev någonting, dags att uppdatera!    Jag känner att jag har gått och blivit en riktig soffpotatis måste jag säga. All jävla pollen har ju poppat upp vilket gör att jag blir extremt jäkla trött om dagarna :c De...

Av Michii - 4 mars 2013 00:20


Yesbox! Såhär ligger det till: jag är trött, jag har ont i mitt knä, ben, fot, rygg, lår, axel och finger. Yes, vi hade en mörbultande awesome kväll igår! När vi vaknade imorse kunde vi knappt ligga i samma säng då alla hade ont någonstansen. Lycka...

Av Michii - 14 februari 2013 03:35

I brist på sätt att somna på ger jag mig på ett random försök till ett blogginlägg.  Om ett par timmar ringer klockan, då jäklar bär det av mot Spanien med Theresan.  Det ska bli så extremt kul verkligen. Efter att ha jobbat sjuukt mycket och haf...

Av Michii - 15 januari 2013 22:48

Yup. Nu var det 2 månader sedan jag bloggade sist gång. Mycket har hänt I guess.  Blivit avstängd från skolan 95:orna har helt plötsligt börjat bli 18 år Gått och blivit lite av en spelnörd Börjat nytt jobb Kört i diket Blivit stoppad av pol...

Ovido - Quiz & Flashcards