Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

Whale

Av Michii - 4 mars 2013 00:20

Yesbox! Såhär ligger det till:

jag är trött, jag har ont i mitt knä, ben, fot, rygg, lår, axel och finger. Yes, vi hade en mörbultande awesome kväll igår! När vi vaknade imorse kunde vi knappt ligga i samma säng då alla hade ont någonstansen. Lyckad kväll, jappjapp!


Egentligen hade jag väl inget vettigt att säga. Utekväll igår, jobb idag, ledig imorgon. Planerna för imorogn är än så länge spel, spel och lite mera spel. Gick helt random in i spelbutiken i Stenungsund i torsdags och köpte två spel och förhandsbokade Army of two, devils cartel. Super random men awesome. Så den 21 mars smäller det. Då köps det både xbox, ny fet tv och gärna ett par lådor energidricka! Ohyes! 

Tja, vad mer kan jag säga? Viktnedgången känns som om att den fastnat en aning, TILLfÄLLIGt! Jag har smällt i mig så extremt onyttig mat denna helgen att jag överväger att dricka mig mätt på flytande måltider i resten av mitt liv. Seriöst. Men annars går det som sagt bra med träningen. Jag har tränat innan jobbet en del. Stenungsund har fanimig bösta Sportlifeanläggningen någonsin! Touchskärmar på löpbanden, en jäkla massa redskap och en hel del snygga killar (a) Dessutom har jag ju blivit såpass besatt av brunhet/sol att jag skaffat solkort med. Så baj blekfis och hello brownie! Lite mer brunhet och lite mer träning så är läget alldelses under kontroll! 


   Hård träning ger resultat!  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michii - 24 augusti 2013 15:57


Känslan som uppstår när man kommer på att man har en blogg      Ja det var ju inte direkt igår jag skrev något på denna lilla blogg. Jag satt och filosoferade framför daton och letade efter någon gammal sida jag inte varit inne på på ett tag och ...

Av Michii - 24 april 2013 21:50

Nu är det över en månad sedan jag skrev någonting, dags att uppdatera!    Jag känner att jag har gått och blivit en riktig soffpotatis måste jag säga. All jävla pollen har ju poppat upp vilket gör att jag blir extremt jäkla trött om dagarna :c De...

Av Michii - 14 februari 2013 03:35

I brist på sätt att somna på ger jag mig på ett random försök till ett blogginlägg.  Om ett par timmar ringer klockan, då jäklar bär det av mot Spanien med Theresan.  Det ska bli så extremt kul verkligen. Efter att ha jobbat sjuukt mycket och haf...

Av Michii - 15 januari 2013 22:48

Yup. Nu var det 2 månader sedan jag bloggade sist gång. Mycket har hänt I guess.  Blivit avstängd från skolan 95:orna har helt plötsligt börjat bli 18 år Gått och blivit lite av en spelnörd Börjat nytt jobb Kört i diket Blivit stoppad av pol...

Av Michii - 14 november 2012 13:41

Det krävs inte många droppar till innan min "skolbägare" lär rinna över. Lärare blir mer och mer efterblivna och ställer konstigare och konstigare krav. JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRöTT PÅ SKOLAN! Gör si, gör så, gör det gör detta. Herregud! Förra året f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards