Alla inlägg under oktober 2012

Av Michii - 22 oktober 2012 10:27

Ibland blir jag bara så fruktansvärt TRöTT på vissa människor... Att utnyttja och låtsas tycka om någon är bara lågt. Why even bother lixom? :@ Gah! Åh! Så jävla faaaaake!


Men i alla fall, damp.

På torsdag är det teoriprov som gäller. Jag har tjötat en jävla massa om just provhelvetet och ni är förmodligen lika trötta som jag är på att höra ordet "teori" but still, det är för att jag ska känna mig duktig och tagga mig själv. Läs det inte om du inte bryr dig :)


Jag var på AboJihad i helgen och pluggade upp mig ordentligt. 5 prov (70 frågor per prov), 3 fel sammanlagt. Det är rätt goodie good! Hoppas bara allt går vägen och jag klarar skiten på första försöket. Annars kommer jag att gräva ner mig någonstans och dö långsamt och plågsamt... 

Uppkörningen är om en vecka (måndag 29/10) klockan 8:15.FRUKTANSVÄRT tidigt men det får gå. Det gäller bara att sova ordentligt och vara luuuggggn! Hur det nu än ska gå till...Men ja! Det löser sig.


Jag behöver mitt körkort så att jag kan fly från mina problem och bila iväg någonstans där solen inte skiner eller så. Det hade varit nice.


Skolanarbetenerna börjar lägga sig på hög och skrika på mig. Rätt jobbigt, men jag härdar så gott det går. När körkortet är taget är det skola och 110 % träning, Jag har börjat tröttna på att "tjocka mig" så som jag gjort de senaste 3 månaderna.... TJOCKISVARNING ftw (y) Nämen, ah. yeah,

Nu har jag nog fått ur de flesta aggressioner och känner mig redo för att ta en fight med svenskaläraren 


Av Michii - 15 oktober 2012 12:23

Yeah! Jag har egentligen inget vettigt alls att säga. Jag låtsas bara arbeta på psykologin.

Anyways, jag är otaggad för prov jag inte pluggat till, otaggad på att sitta på körskolan till 18:30 idag, otaggad på att hålla mig vaken och otaggad på att ens orka. Men annars är det bra.

Hela veckan är det trafikskolan som gäller dag in och dag ut... På torsdag ska jag ha klarat alla prov på trafikskolans och ha minst 80% rätt på alla tester jag gjort.. Heja mig.. 


Yeaaaaah.... 

Uhh.. 

Ah. 


Annars är det bra I guess. Känner mig lite smått alkis då jag druckit både fredag och lördag, TRE helger I RAD. Helt gaalet. Inte okej. Jag ska sluta...   

Av Michii - 11 oktober 2012 09:38

Ibland känner jag att jag inte orkar med något. Förra veckan var jag inte i skolan en enda dag... 

Jag börjar bli mer och mer skoltrött och tappar mer och mer suget att sitta dag in och dag ut i skolan och bara vänta på att de tre förbannade åren ska gå. Uhh! 

Igår kom jag på den strålande ideén att det kan finns något annat sätt att läsa färdigt denna utbildningen, fast myycket snabbare. Jag orkar inte sitta och tjaffsa med var och varannan lärare varje lektion, jag orkar inte sitta på meningslösa lektioner och läsa sagor i samband med massage, jag orkar inte dra benen efter mig på mina extremt långa håltimmar. Det börjar bli redigt tröttsamt.


Sakta men säkert faller det mesta i bitar. Nu bor vi bara fem hemma, Michael är inte hemma längre, jag får hos psykologen minimum en gång i veckan istället för var annan, var tredje. Tröttsamt. 

Varför kan inte allt vara hålla sig ovanför ytan under en längre period bara? Det känns som om att det är bra en, kanske två veckor men sedan faller allting tillbaka... 


Anyways, orkar inte säcka ihop. Jag ska ta tag i skolhe*vetet och försöka läsa färidgt de kurser jag påbörjat för att sedan läsa färdigt det på folkhögskola eller liknande. 


Annars går det väl bra I guess. Hade bokat uppkörning och teoriprov den 16 och 18 men flyttade fram bägge proven i brist på energi och lust att sitta framför en dataskärm och göra samma frågor dag in och dag ut. Nu har jag proven 25 och 29 oktober istället. Det känns redigt bra. Så nästa vecka är det plugga röva av sig och hoppas på det bästa. Lyckas jag med körkortet blir det en lång förbannad bilresa åt fanders vill jag tala om. 


Nu ska jag återgå till att sitta av tiden i skolan och dricka upp mitt underbart vidriga kaffe. Adjö.

Ovido - Quiz & Flashcards