Alla inlägg under juni 2011

Av Michii - 14 juni 2011 12:46

Jag tänkte börja packa ihop mig. 13:37 (haha?) går tåget hem! 

Det ska för första gången på länge bli skönt att komma hem!


Utöver det finns det väl inte så mycket mer att säga..

Jag ska antagligen inte jobba på Glassbaren i sommar. Jag har inte bestämt mig om det är bra eller dåligt. Jag har ju trots allt ett jobb från och med måndag på Kaprifol gården i Henån. Så jag behöver det egentligen inte. 

Pengarna hade dock inte varit så dåliga att få, men men. Det är sånt som händer. 


2,5 timme till Göteborg och ännu 1,5 timme till Henån. Låter jätte spännande..

Om busskoret och allt löser sig. Dumma Tass som skulle låna det igår :< Det gör det svårt för mig D: Men det löser sig! 


Metaltown, 3 dagar kvar.

Av Michii - 13 juni 2011 19:49

GAH!

Jag blev så arg, irriterad och ledsen förut.

Folk tror att man kan bossa runt, vara dryg, skälla och ha sig bara sådär.

Min chef nere i Båstad satte mig på trädgårdsarbete förut. Trots min pollenallergi och gräsalldergi och min onda rygg gjorde jag det jag skulle utan att säga emot.

När hon insåg att det skulle ta längre än en 15 min att rensa genom en fullt övervuxen rabbat på 10 meter blev hon bitter som tusan och började hosta ur sig att jag inte gör mitt bästa och att det inte kommer att funka att jag jobbar där.

Sen när sitter man och plockar ogräs när jag fått jobb på en glassbar? Glass, ogräs, ah typ samma sak -.-

ÅH`JOGKNDKLBNDA @£$€{["#¤%&%&/%&/# !


Att aldrig få höra "vad duktigt du är" eller "va fint det blev" eller ens ett "tack" gör en inte så peppad .. 


BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH ! Bajs


Jag vet att jag har varit dålg på att uppdatera, det beror mest på att vårat internet fuckar hemma.. :<


I alla fall! METALTOWN på fredag! Fy tusan vad det känns sköööönt Äntligen <3

Löv it ! 



Nu ska jag stirra på NCIS hela kvällen. BAi!

Ovido - Quiz & Flashcards