Alla inlägg under mars 2012

Av Michii - 31 mars 2012 16:26

Yah! Yesterday was a big success! Den både började bra och slutade bra. Så tack alla som var med och medverkade :3


Anyhow, idag blire ännu mer plugg och ännu mer träning. Jag har under veckan funderat på om jag ska börja "hårdträna" och köra träning 7 dagar/veckan. Utan godis och sånt... Frågan är bara om jag verkligen klarar godis-delen.... Menmen, man kan inte säga att man inte kan förens man provat  


Så... Det var egentligen inte så mycket mer jag ville få sagt idag egentligen...

Jag mår bra, jag är trött och jag vill sova är väl det ända som skulle kunna tillläggas i guess....

FAST JO! Det har jag ju visst :3 ehe!

Jag har äntligen fått mina wonderfulla linser! Carribean aqua ♥ Så nu har jag riktigt grön/blå awesome ögon :3 ehe! Bilder får jag ta och slänga upp imorgon eller möjligen på måndag. Just nu orkar jag inte göra så himla mycket mer känner jag :3 

Bai! 



- Denna låt försvinner bara inte ur mitt huvud......

Av Michii - 23 mars 2012 12:43

Yah! Jag har äntligen piercat tugan igen! Så nu har jag två. Det känns hur wonderful som helst! 

Idag pratar jag som en liten unge som precis lärt sig uttala ord, underbart! 30 min för att äta 1,5 smörgås med smör <3 Even better! Men snyggt och värt!


BOYA!


Anyways, atm sitter jag i skolan och känner att min klass är totalt efterbliven...

Jesper sitter och dunkar huvudet i väggen, Becka flummar järnet, Julia försöker dra ut på tiden för att vi ska slippa så mycket som möjligt av lektionen, Sandra sitter och halvt skrattar åt sig själv och alla andra är bara efter... Men usch vad denna klass är cp ! Men bah, det funkar. Det är rätt kul ändå Ö:3


Nu ska jag sitta här och inte göra ett piss! Känns wonderful! Bai!


Ps.

tänkte bara nämna att Christina gjorde ett redigt bra jobb på spinningen igår. Nu vet alla det :3 Köss! 

Av Michii - 20 mars 2012 09:25

Jag kände för att uppdatera folk som bryr sig, men så kom jag fram till att jag egentligen inte hade så mycket att säga idag... Jag slutar vid tio, ska äta 2 gånger idag *fet, I know*, träffa mami, köra hem i guess and plugga en massa. Ohh, träna med lilla Marianne med :3 Jag har redig träningsvärk i vaderna idag efter gårdeagen, men efter snart 1 månads tid så känner jag knappt av träningsvärken. Bortsätt från idag då, efter ett cplångt och ansträngande pass på gymmet igår.


Tja, det är väl den uppdateringen jag har för tillfället. Men yah, enjoy!


 


- Yesbox!

Yay

Av Michii - 19 mars 2012 09:20

Trött_dag. Men ändå helt okej :3 

Jag körde faktiskt till skolan idag. Det var hur kul som helst ända tills mammi började skälla och ha sig!

Hur kommer det sig att mammor alltid är sämst på att vara handledare? OVe är 3 grr bättre på att förklara, han har myycket längre tålamod och han vet hur man lär ut rätt. Mamma bara skriker och gapar <3 

Men jag gillar henne ändå! 

Förövrigt höll jag på att köra på en lastbil. Han var sur, jag hade tydligen ingen "övningskörning"'s skylt då mamma smart nog tog ner den när mamma byttre plats med Ove. Men ja. Det är sånt som händer.

Nog om körningen.

Idag är det boxning igen, Yay! Det blir bara roligare och roligare. Jag har dessutom äntligen införskaffat lindor så att mina handleder håller hela passet. Sköööönt! 

Tja, det var väl den uppdateringen jag hade... 

Eftersom att boxningen inte börjar förens 19:30 får jag väl sätta mig och plugga på biblioteket idag, och se till att få gjort det också! :c jag är så himla sämst på att genomföra mina bibliotek-besök... Men jag ska bättre mig! Medicin-prov på onsdag, jag kan ingenting iprincip. Det är nog time....



- Gief sommar nu tack!

Av Michii - 16 mars 2012 12:49

Ännu en underbart värd dag! 10:10 simming med skolan sedan risgrynsgröt till lunch, sedan en alldeles för lång svenska-lektion. Svenska-lektionen innebär riktigt kassa videos på youtube i galet kassa kvaliteter...

Det känns bara mer och mer värt att vara i skolan </3 
Utöver det tråkiga vädret och den tråkiga tiden i skolan så ... är det ändå rätt bra.
Spinnade en stund igår och kände mig fett duktig som faktiskt klarade av hela passet utan att hoppa över övningar (y). Jag har ju börjat käka kosttilskott som ökar svettningen? för att öka fett förbränningen typ...
Mysigt att bada i svett ♥ Men vem bryr sig om man går ner i vikt? :D _patetisk. Men låt mig vara, jag vill gå ner i vikt och då gör jag det :3 Just saying...

Snart ska jag åka hem och se om jag kan få med mig systra mi ut på en liten springtur i skogen. Det hade varit sköönt faktiskt. Vädret må vara rätt kasst, men det ska nog gå :3


 - I know, Jesus mojja.. Men den är ändå rätt bra. 

Av Michii - 15 mars 2012 13:29

Bara för att jag kom och tänka på bloggen imorse så kan jag inte sluta tänka på den. Så ni får stå ut med ett inlägg till, men denna gången mindre kul att läsa kanske...


Torsdagar var förr en as skön dag för mig då jag började 8:30 och slutade efter studiepasset 10.10 idag bärjar jag 8:30 och slutar 15:40 med 2 timmars håltimme.... Det känns så jäkla ovärt! 

Men vem fan bryr sig? 
- 30 min "mentortid" = göra inget
- 70 min studiepass = göra inget

- 50 min medicin = lite värt

- Håltimme mellan 11:10-13:05 = OVÄRT!
- 85 min "vård" = Skriva? en bok i grupp (alla har varit sjuka varje gång. skriva bok själv )

- 60 min projektarbete = Skriva even more book utan sin grupp 

Dessutom älskar jag att läraren pratar med mig som om att jag vore 3 år.
"Alla har fått samma uppgift. Förstår du hur jag menar då?" .... -.- Häng mig!  
Dessutom sa jag till henne att jag inte orkade prata med henne när hon behandlade mig som en 3 åring så jag satte i mitt headset och hon fortsatte prata ♥ _trög 


Måste bara säga att jag börjar tröttna som fan på detta! 


Skolan hade en "tema dag" förra veckan tror jag att det var. Där fanns det militärer som försökte rekrytera folk osv. Han berättade att man kunde efter ha "militärerat" 90 dagar få en provanställning för 3 månader och om det går bra kunan få jobb för 8 år framåt samtidigt som man kan få en utbildning som t.ex sjuksköterska. Det hade varit perfekt. Jag börjar tröttna på hela skol-grejen nu. Jag hade ju kunna gå ur skolan nästa år, men icke! Vi kör från början.... SÅ JÄVLA TRöTT ÄR JAG! GAH ! £$@€685"!"?


Jag funderar allvarligt på att undersöka saker lite närmre så att jag kan komma fram till något vettigt!



.... Brb, ska bara sitta av de sista 2.5 timmarna som är kvar. Chao!



- Träna, träna, träna!

Av Michii - 15 mars 2012 08:33

Jag känner mig social här på bloggen... Fast ändå inte! Det var ett braaaa tag sedan jag ens tänkte på bloggen. Men nu är jag här för ett kort inlägg.


Jag har planer på att lägga all min energi på att träna och plugga. 40% skola & 60% träning.

Jag känner att jag verkligen behöver komma iform till sommaren. Jag kan inte med och se ut som en val denna sommaren med >: Men, nu ska vi inte vara såna!

Livet går vidare. Jag härdar och kämpar.


Jag funderar på att bli lite mer social här på bloggen, men det är ju bara orken jag ska hitta...

Men det går nog.


Nu, skola, sen spinning. Bai!


Ovido - Quiz & Flashcards