Alla inlägg under februari 2012

Av Michii - 7 februari 2012 16:17

Åh herregud vad jag inte orkar med något alls atm. Jag vet att det var 100 år sedan jag bloggade men nu börjar det bli riktigt hett omkring mig att jag måste få skriva av mig en aning.

Allting fuckar sönder hemma OCH borta. Folk har tydligen slutat lyssna på det jag säger och anklagar mig sedan för saker de trott hört mig säga. Så allting blir ju mitt fel i slutändan hur jag än gör.
Vad är då meningen med att ens fortsätta försöka? Gosh! Fml.

Mamma har ignorerat mig i snart 4 dagar för att jag för femtioelfte gången försökte prata med henne om Michael. Familjen börjar ännu en gång, sakta med säkert falla isär. Den ena är mer arg än den andra. Att vara ledig i 4 dagar och leva uppe på varandra hjälper tydligen inte. Fuck allt säger jag bara. Engelska-bokrecentionen stalkar mig också, fuck den och fuck allt !!

Jag känner för att måla upp en fet jävla flygande ö med unicorns och söta fluffbollar med ögon och känslor och bara flytta in ett tag. Regnbågar och söta små rosa ekorrar. Det är vad jag vill att min värld ska bestå av atm. Efter några månader eller så, så vill jag komma tillbaka till mitt liv igen då allt är lagat och fixat. Inga fler familjeproblem eller stök i det resterande livet. Jag vill gå färdigt skolan och flytta långt borta eller till och med utomlands och bara trycka upp min pride i folks ansikte.

Nu ska jag gå och dö eller något. Bara skita i alla annat. Vart jag ska ta vägen? Who knows. Det finns ju inte 1 cm där det inte kryllar av folk som låtsas bry sig.

Men ja, bai.

Ovido - Quiz & Flashcards