Alla inlägg under februari 2011

Av Michii - 26 februari 2011 17:22

Jag är så arg och ledsen atm!

Jag fattar inte hur min mamma kan med och blunda för detta.

Jag fattar inte hur min mamma kan med att riskera sin dotters liv över pengar.


Hela den här resan har varit misslyckad sen dag 1. Detta upptäckte vi dock inte förens för någon vecka sedan eller så. Detta har seriöst varit den sämsta månaden i mitt liv! 

Min förhopnningar, förväntingar bara misslyckanden.

Planerna var att åka till Israel, träffa mig far, vilket jag inte gjort på flera år, umgås med honom, vara med mina syskon, åka till Eilat, sola, bada, vara på semster och framförallt jobba.


Åkt till Israel: Ja

Träffat pappa: Typ

Umgåsts med honom: Nej

Vara med syskonen: Kinda

Åka till Eilat: Nix

Sola: Nope

Bada: Nej

Semster: Absolut inte

Jobba: Nope


Kul resa, inte sant? Bara 32 dagar kvar på den.

Vi har suttit i ett rum som kanske är 7x5 meter och ... bara suttit och inte gjort ett piss. Det som stuckit ut från .. Allt detta är att vi var på pappa's jobb en dag och vi har åkt och kört fythjuling. 2 av 30 dagar. WOHO! Fett värt menar jag.


ÅH!!?!? Jag är så extremt Arrrrrrj ! CPcpcpcpcpcpcp!

Av Michii - 20 februari 2011 21:26

"Människor som förändras och blir andra är inte värda att kallas vänner"

- Dagens, årets klokaste citat


Vissa männsikor är helt otroliga.

Jag fattar inte hur man kan bli så förblindad.

Kanske är det bara så att man växer ifrån varandra. Vad vet jag.

Jag lever hellre med att jag "förlorat" vän än å få leva i resten av mitt liv med

en fake och  totalt förändrad "vän".


Kanske är det fel, kanske är det rätt. I dont know. Och för att vara helt ärlig

så vet jag inte ens om detta tar på mig som det borde...

När man växer ifrån varandra så märker man det inte förens efteråt. 

Och det är väl ungefär vad jag har gjort nu. Det är inte mer än att jag har tappat bort mitt gosedjur jag hade när jag var liten. Man lever vidare och hittar nya saker som får en att sova bättre   


Det var väl det för stunde. Återkommer med nya saker att skriva om! BAi

Av Michii - 17 februari 2011 15:40

Åh, denna dagen känns bara så ovärd. Jag har dock ingen aning om varför. Det bara är så  Jag antar att jag vaknade på fel sida.

Idag känner jag hemlängtan, eller åtmistonde bara för någon timme eller så.

Jag vill bara krama mamma, kyssa Tim och säga att allting är bra. Blah !

Jag vill sova EN natt, en enda natt med Tim. Jag förstår inte hur man kan sakna någon såhär mycket ! Det är helt sjukt !   


Humph ...   

I alla fall.

Idag har det inte hänt mycket alls. Jag är ungefär lika uttråkad som jag brukar vara i stort sätt. Bella är ute och leker med mina bröder, vilket hon har gjort de senaste timmarna   


Nu ska jag återgå till mitt serietittande ! Säsong 4 <3

Pyss

Av Michii - 15 februari 2011 23:58

Det var svårare än jag hade tänkt mig att uppdatera bloggen under resan ! Men jag försöker så gott jag kan ! 

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Eller ah, vi var ute och åkte fyrhjuling. Fett kul  Min far lät mig köra runt och leka cool själv till och med. Och gför första gången nångonsin så kunde jag växla på skiten x) Ganska stolt faktiskt   


Här kommer lite bilder, även bilder från innan :) Enjoy!

                


Av Michii - 14 februari 2011 13:15

Jaha ja. Idag är det Valentine's day igen   

Jag gillar denna dagen, även om den brukar vara som alla andra dagar.

Dagen får en att tänka på hur mycket ens kärlek betyder för en.

Jag skulle göra anything för att få vara med Tim idag. Men tyvärr så är det

omöjligt ...    Men det kommer ju en likadan dag nästa år     ♥


Anyways,

jag har fått jobb. På en kibbutz. Jag har dock ingen aning om vad det är jag ska göra där men det får vi väl reda på om inte imorgon, så dagen efter ^^


Idag åkte papi till Thailand med    Han ska vara borta i 20 dagar. 

När han kommer hem så har vi 20 dagar kvar att vara här. Känns lite ovärt.

Men 20 dagar är 20 dagar. Och innan dess så hoppas jag på att jag har fått ihop lite pengar    



  


Jag älskar dig min bästa



Av Michii - 11 februari 2011 01:18

Detta kanske inte inresserar någon men jag tänker skriva det i alla fall !


Jag saknar Tim. Jag har tjötat som tusan. Men jag kan inte hjälpa det.

Jag vet inte vad det är! Vi har varit i från varnadra längre förr. Kanske är det hela måååånga-mil-ifrån-varandra grejen som gör att det känns mer?

Blöh! 

Jag pratade med min bajs idag. Inte så lång tid dock med den var väldigt skönt att få höra hans röst. ÅH, bajs !


JAG SAKNAR, SAKNAR, SAKNAR, SAKNAR DIG TIM !!


Jag älskar dig massor. En massa sjukt jätte mycket massor !!


Jag skulle döda för en halvtimma med dig atm. Jag skulle springa jorden runt, efter att ha fått träffa dig dock, eftersom att jag skulle dö när jag gör den rundan. MEN ÄNDÅ!

Jag älskar dig BAAAJSEN!!


ÅH, jag saknar allting med dig. Och nu är jag ful, och pratar med mig själv i stort sätt, MEN ÄNDÅ! Så äre!


     

Jag älskar dig mest av allt Tim Sjöholm <3

Av Michii - 10 februari 2011 19:26

Jag är ledsen över att jag inte har uppdaterat bloggen de senaste dagarna. 

Jag har varit allt för trött eller bara orkeslös.


Men idag ska jag försöka samanfatta alltihop.


I tisdags åkte vi med pappa till hans jobb. Det var väldigt kul och spännande faktiskt! Han jobbar på en resturant vid Jordan, "floden är Jesus badade" typ.

Första dagen vi var där var det mängder med folk som badade, eller renade sig eller vad tusan det är man gör. Det var rätt häftigt. 

Vi sprang omkring och lekte smarta bland folk, åt mat och bara njöt av solen och alla 20 + + grader    


På onsdagen var vi också på pappas jobb. Det var ungefär samma sak vi gjorde som i tisdags ^^


Idag gick vi upp vid 9 och var helt döda. Men pappa fick med oss ut i alla fall.

Först åkte vi till hans nya jobb, eller något åt det håller och sen åkte vi och storhandlade eftersom att pappa ska åka iväg till Thailand den 14:e och stanna 20 dagar :) Sen kom vi hem och har inte gjort mycket efter det...


Vi har pratat lite med pappa om att jobba och/eller åka till Eilat. Han låter posetiv till båda och vi hoppas få ett besked om hur det blir snart.

Det roliga är att han kanske skaffat jobb på en Kibbutz   

Så frågan är ju vilket som blir roligast. Eilat eller jobbet :D 


Ha det bra såläge. BAi <3



Och jag saknar dig Bby! Jag saknar dig mer är något.

Jag vill inget annat än att vara med dig just nu.

Bara hålla om dig och säga att allt är okej ♥

Tim, jag älskar dig !

Av Michii - 3 februari 2011 19:42

Dag 4

Ingen speciellt händelserik dag. Vi har bara suttit hemma och inte gjort något allt. Bella har suttit och lerat sig och lekt med ståltråd och jag har legat och klagat på att jag börjar bli sjuk...


Dag 5

Jag var såpass trött igår att jag verkligen inte orkade blogga. Så idag får jag skriva det jag minns   

Anyways,

igår/idag somnade jag sent trots att jag var cp trött. Men min hals gjorde otroligt ont så det var svårt att somna. Jag tror att jag somnade vid 06:30 (svensk tid, 07:30). Jesus vad jag var trött imorse ! Men vi åkte i alla fall till Afula, sjukhuset och fick spenderat 4 timmat där. Jag hoppas verkligen att far min kommer ut från sjukhuset snart. Detta blir bara tråkigare och tråkigare! 

Enligt honom själv så börjar han känna sig mycket bättre och tror sig få komma ut om 3-4 dagar. Vilket jag också hoppas! Vi funderar dock på att under tiden som han är inne på sjukhus så kan vi åka till Eilat och leka coola   

Men det får kolla på imorgon bitti över en cappuccino :D


Dagens konstiga inköp:

  

Ovido - Quiz & Flashcards