Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

_trött

Av Michii - 11 oktober 2012 09:38

Ibland känner jag att jag inte orkar med något. Förra veckan var jag inte i skolan en enda dag... 

Jag börjar bli mer och mer skoltrött och tappar mer och mer suget att sitta dag in och dag ut i skolan och bara vänta på att de tre förbannade åren ska gå. Uhh! 

Igår kom jag på den strålande ideén att det kan finns något annat sätt att läsa färdigt denna utbildningen, fast myycket snabbare. Jag orkar inte sitta och tjaffsa med var och varannan lärare varje lektion, jag orkar inte sitta på meningslösa lektioner och läsa sagor i samband med massage, jag orkar inte dra benen efter mig på mina extremt långa håltimmar. Det börjar bli redigt tröttsamt.


Sakta men säkert faller det mesta i bitar. Nu bor vi bara fem hemma, Michael är inte hemma längre, jag får hos psykologen minimum en gång i veckan istället för var annan, var tredje. Tröttsamt. 

Varför kan inte allt vara hålla sig ovanför ytan under en längre period bara? Det känns som om att det är bra en, kanske två veckor men sedan faller allting tillbaka... 


Anyways, orkar inte säcka ihop. Jag ska ta tag i skolhe*vetet och försöka läsa färidgt de kurser jag påbörjat för att sedan läsa färdigt det på folkhögskola eller liknande. 


Annars går det väl bra I guess. Hade bokat uppkörning och teoriprov den 16 och 18 men flyttade fram bägge proven i brist på energi och lust att sitta framför en dataskärm och göra samma frågor dag in och dag ut. Nu har jag proven 25 och 29 oktober istället. Det känns redigt bra. Så nästa vecka är det plugga röva av sig och hoppas på det bästa. Lyckas jag med körkortet blir det en lång förbannad bilresa åt fanders vill jag tala om. 


Nu ska jag återgå till att sitta av tiden i skolan och dricka upp mitt underbart vidriga kaffe. Adjö.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michii - 24 augusti 2013 15:57


Känslan som uppstår när man kommer på att man har en blogg      Ja det var ju inte direkt igår jag skrev något på denna lilla blogg. Jag satt och filosoferade framför daton och letade efter någon gammal sida jag inte varit inne på på ett tag och ...

Av Michii - 24 april 2013 21:50

Nu är det över en månad sedan jag skrev någonting, dags att uppdatera!    Jag känner att jag har gått och blivit en riktig soffpotatis måste jag säga. All jävla pollen har ju poppat upp vilket gör att jag blir extremt jäkla trött om dagarna :c De...

Av Michii - 4 mars 2013 00:20


Yesbox! Såhär ligger det till: jag är trött, jag har ont i mitt knä, ben, fot, rygg, lår, axel och finger. Yes, vi hade en mörbultande awesome kväll igår! När vi vaknade imorse kunde vi knappt ligga i samma säng då alla hade ont någonstansen. Lycka...

Av Michii - 14 februari 2013 03:35

I brist på sätt att somna på ger jag mig på ett random försök till ett blogginlägg.  Om ett par timmar ringer klockan, då jäklar bär det av mot Spanien med Theresan.  Det ska bli så extremt kul verkligen. Efter att ha jobbat sjuukt mycket och haf...

Av Michii - 15 januari 2013 22:48

Yup. Nu var det 2 månader sedan jag bloggade sist gång. Mycket har hänt I guess.  Blivit avstängd från skolan 95:orna har helt plötsligt börjat bli 18 år Gått och blivit lite av en spelnörd Börjat nytt jobb Kört i diket Blivit stoppad av pol...

Ovido - Quiz & Flashcards