Alla inlägg under januari 2011

Av Michii - 30 januari 2011 16:15

Atm ligger jag i sängen nyvaken efter ett par timmars sömn. Fett skönt.

Resan igår/förrgår var väldigt lång! Vi åkte 17:25 från Landvetter Airport och landade vid 19-tiden. Sen vammlade vi runt där som två får och fulade oss, tills vi tillslut kom på flyget till Tel Aviv. Som var försenat i 1,05 min -.- För att det var "is" på vingarna. Men när vi kom iväg så gick allt bra. Vi var framme 03 eller något på natten på söndag (idag). Vi blev hämtade av min farbror och allt gick prima !


Idag har vi inte gjort jätte mycket.

Eftersom att min far ligger med gallsten på sjukhuset så får han inte komma hem förens han har opererats, så vi var och hälsade på honom idag i soliga, varma Afula. Efter det handlade vi allt jag kunde minnas att jag ätit som barn ! Herregud vad jag har saknar maten och godiset här !! OMnomnomnom   

Anyway, vi åkte hem efter allt handlande och satte oss nere hos min farmor och farster en stund, fikade, åt och kände oss dumma som inte förstod det dom sa... MENMEN, så äre!


Nu ska jag se till och väcka Bella ordentligt så att vi kan gå en liten sväng innan det blir försent :D Ha det gott ! BAi ♥


  

Av Michii - 27 januari 2011 19:57

Åh, jag har kollat på en massa smycken den senaste halvtimmen och hittade en supersöt ring!! Funderar på att köpa den .. 


Men i alla fall ! 

Jag har fått gjort en del idag.

Jag har packat, städat, lagat mat och ätit maten :D EHEhehe

Resan blir antagligen av på Lördag istället. Det blir tydligen billigare ..

Så imorgon funderar jag på att åka till Göteborg och gosa med människor innan jag åker   Ska kolla med BajsKiim om han kan fixa så att jag kan tatuera mig med ! Det hade gjort mig lycklig ! :D 


  

Älskar ringen !!

Av Michii - 27 januari 2011 00:26

Usch vad det kan vara kallt inomhus ibland !!

Men i alla fall.

Idag åkte jag hem från BellsBajs för att packa det sista imorgon. 

Jag känner att jag inte riktigt är färdig...   

Så morgon dagen ser ungefär ut såhär;


- Vakna!

- Gå upp

- Äta!

- Börja packa 

- Drickpaus!

- Packa lite till

- Nörda vid datorn (+mat EHEhehe)

- Säga till mor att ringa !!

- Ringa Håkan (BUP)

- Fula mig !

- Sova!


Låter nästan som en kul dag -.- 

Nu ska jag krypa ner och värma mig och mina fötter ! Take care ♥

Av Michii - 26 januari 2011 00:48

Fredik din bajs.

Du är snelhest. 

Och jag vet inte vad jag ska skriva mera D:

Eller, jag kommer inte på något mer.. Just nu!

Får jag veta hemligheten nu?

  

Av Michii - 24 januari 2011 16:34

Denna dagen har varit helt okej. 

Jag skulle träffa Fredrik med han är ful så det blev inte av. 

Istället var jag och BajsBells och handlade lite inför Israel kan man säga.

Jag fick handlat en klänning, ett par harembyxor, en ny plugg och 4 par trosor till mig själv.


  

Ignonera den smutsiga spegeln...


  

Orken att orka ta på sig dom ordentligt är kanske inte så hög D:


  


Av Michii - 23 januari 2011 22:26

Ibland kan det vara helt omöjligt att förstå hur andra tänker.

Jag önskar att jag kunde tränga mig in i folks huvuden för att veta hur tusan dom tänker. 

Det stör mig att inte kunna det.


Jag var i Varberg igår. 

Och det gick väl bra. Antar jag.


Jag vet dock inte alls hur det är nu, eller hur det kommer att bli.

Jag vet heller inte vad jag vill eller vad jag ska göra.


Jag känner för att skriva ett jätte långt inlägg. Men jag tror inte att mitt data batteri klarar flera timmars skrivande utan fullt batteri.


Från det ena till det andra, drömmar.


Jag drömmer om att en dag vakna upp en dag med han vid min sida.

Han ska förstå mig. Lyssna på mig. Bry sig om mig.

Jag vill att han ska streta emot när jag är jobbig utan att ge sig.

Jag vill att han ska försöka även om det kan verka omöjligt.

Jag vill att han ska titta på mig på ett sett som får allt att annat att verka meningslöst.


Jag vill ha honom. So bad !


Av Michii - 22 januari 2011 12:11

Jag har ingen aning om hur det är med mig idag. Inte den blekaste. 

Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till heller. 


Jag vet inte om jag är stark nog att klara mig själv.

Ensam ...

Pah! 


Jag vet att jag kommer att ångra mig. 

Jag vet att  jag gör fel.

Men hur tusan ska jag göra då?

Ska jag falla ner på knä och be om att allting ska vara som vanligt?

Kommer det att bli som vanligt?

Vet han ens varför?


Jag tror inte att han bryr sig.

"Utan att anstränga sig kan inte världen bli din"


Nå, hur ska jag göra? Vad har jag kommit fram till?


Egentligen så borde jag inte lyssna på mig själv. 

Jag vet verkligen inte. Jag har ingen fucking aning!

Av Michii - 21 januari 2011 17:41

Ah.. Fast ne.


Jag vet inte om jag har rätt att vara arg, men det är jag.

Jag vet inte om jag har rätt att vara ledsen, men det är jag.

Jag vet inte om jag jag tänker rätt.

Jag vet inte om jag gör rätt. 

Jag vet helt enkelt inte.

Jag har verkligen ingen aning.


Allting handlar om mig.


Jag antar att det är försent nu, men ändå.

Ja eller nej ?

Nu eller sen?


Vilka jävla frågor. Jag blir trött utav att vara tänka på dom.




Jävla skit.

Ovido - Quiz & Flashcards